Creatief bezig zijn is niet echt mijn grootste hobby, maar nu ik een cadeau-jaarabonnement heb op het  Flow Magazine begint het toch af en toe te kriebelen. Het is een mooi en leuk blad en de creativiteit spat er vanaf. Ik geniet gewoon van alle mooie illustraties die erin staan en de interviews met, en artikelen over mensen van alle leeftijden die de mooiste dingen maken. En wat ik heel goed vind, is dat duurzaamheid een belangrijk item in het blad is. Je krijgt gewoon zin om van alles te gaan ontdekken. 

Een leuke bijkomstigheid is dat er iedere maand wel een cadeautje bij de Flow zit in de vorm van stickers, posters, een mooi geïllustreerd schrijfboek, papier of een (notitie)boekje. En dat inspireert mij om er iets mee te doen. En voor nog meer inspiratie kun je in de webshop terecht voor mooie papieren artikelen zoals een paperbook vol cadeaupapier, enveloppen en andere hebbedingetjes. 

My colorful year 2022 is een jaarplanner met een heleboel losse plaatjesvellen om mee te knippen en  plakken in dit leuke Flow-cadeau, zodat je elke maand een pagina kunt maken met de plaatjes die je bij die maand vindt passen. Zo maak je een leuk persoonlijk jaaroverzicht, want er is ook elke dag ruimte om een stukje te schrijven. Op de foto zie je wat ik bedacht en geplakt heb voor januari en februari. En ik moet zeggen dat het superleuk is om zo creatief bezig te zijn.

Zo zou dit best eens een nieuwe hobby kunnen worden naast het koken en bakken, wat natuurlijk mijn favorieten zijn en blijven. Maar omdat ik tijdens de corona-lockdowns ook al ben gaan bloggen, schrijven en breien, is het best mogelijk dat er voortaan nog meer geknipt en geplakt gaat worden!





Reacties

Populaire posts